Sydney - og Asia på hjemveien

Sydney - og Asia på hjemveien

fredag 6. august 2010

Full kontroll?


Då va endelig timeplanen min (KT) på plass. Eg har fått dei fagå eg vil ha, og best av alt: Eg fekk internshippet/jobben eg ville ha. Timeplanen e heilt konge. Borsett fra noen få utvalgte mandagar og tirsdagar så har eg kun skole på onsdagar og torsdagar. Ang internshippet må eg jobba 15 dagar. Dvs at eg begynne med 2 dagar i ukå t neste uka. Ska hjelpa et 1år gammalt selskap med et nytt prosjekt der de ska skaffa seg partner i India.
På torsdagane har eg i tilleg klart å pressa inn "lunch-time soccer" der eg har fonne meg et lag eg ska spilla på. Glede meg masse t d, sjøl om eg ikkje kjenne folkå eg ska spilla med ennå. Ska bli godt å spilla igjen!!!

En sko tro å ha timeplanen ganske full og "alt" på plass sko gi meg ein følelse av kontroll. Og på et vis e jo det sant. Men samtidigt så føle eg at der e litt for mye ballar i luftå i den forstand at d e sykt mye skolearbeid! Fyssta oppgavå ska inn om 10 dagar og telle 20% av karakteren i et fag. Og sånt fortsette d heila semesteret. Kati ska me få tid t detta, og samtidigt leva livet her nere?

Eg tror me må finna ein magisk formel som gir oss svaret på kossen me kan få de beste karakterene og samtidig oppleva så mye som mulig. Tryggheten finne eg i at me har klart d ein gong før. Nå e d masternivå på ein av Oceanias (og Asias for den del) beste skolar. Så når me nå tar d opp noen hakk og legge t noen faktorar i denna formelen = full kontroll? Only time will tell...

Kjempekjekt å hørra fra folk der hima at dåkke lese bloggen. Ekstra kjekt å skriva då :) Håpe det går bra med dåkke!

3 kommentarer:

  1. Me tenke du klare detta sjøl om det høyres travelt ut for oss over 50!

    SvarSlett
  2. Karoline Storesund7. august 2010 kl. 02:48

    Du klare deg alltid Karl Terje :D Kjempe kry av deg :) Lev live der nede og kos dokke masse =)


    Savne dokke masse , kjempe glad i dokke :)

    SvarSlett
  3. lykke t Karl Terje,detta klare du!!
    Va kjekt å komma hjem fra ferie og lesa bloggen igjen!
    hilsen mammen t Silje

    SvarSlett