Sydney - og Asia på hjemveien

Sydney - og Asia på hjemveien

søndag 5. september 2010

Helg

Denna helgå har gått med te mye skole for Karl Terje sin del... Likavel har me klart å skvist inn litt sosialt innimellom. Fredagen va me på kino å såg Australias nye storsatsning "Tomorrow, when the war began", ein veldig spennane film, der me knapt pusta mellom slagene! D ska visstnok vær sju bøker i serien, så blir nok et par oppfølgerar av den filmen!

Lørdag kveld møtte me noen venner for å gå på "Healthy Burger", et "sunt" burgerkonsept... Kor sunt det va kan nok diskuterast.. men god mat va d iallefall! Å godt selskap! :)

Søndagen har forsvunne fort som vanligt! Men me har nå fått kost oss me skjønne bilder av nyaste babyen i utvida slektå! Bittelille Ingrid:) Gratulera så masse te mammen, pappen og stolte tante Jorunn! :)

1 kommentar:

  1. Heisann!! :)

    Det e så gøy å lesa om alt dåkkår gjør på! Har kje lest på ei stund, så nå va det masse kjekt her! Hvis dåkkår lese gjennom dåkkas egen blogg så tror eg dåkkår finne svaret på kor pengene blir av .. ;)

    Har fått meg ny blogg eg og nå. Hadde gjort adgangen te den andre så streng at eg ikkje kom meg inn på an sjøl! :p

    Nyt kvar einaste dag! Det e viktig når tiå flyr!!

    SvarSlett