Sydney - og Asia på hjemveien

Sydney - og Asia på hjemveien

søndag 17. oktober 2010

Australia zoo

Søndag morgen, på bursdagen te Karl Terje tok me bussen te Brisbane, der leide me bil å kjørte videre nordøve te Australia zoo. Her hadde me et par timar, å fekk med oss alt d parken hadde av dyr og utstillingar! Karl Terje fekk holdt ein pyton slange og Silje fekk holda ein koala, så me va fornøyde begge to! Ittepå blei d ein god kjøretur opp te Hervey Bay, kor me neste morgen sko bli henta for turen te Fraser Island.

2 kommentarer:

  1. Koalaen va kjempeherlige. E dei så mjuke så dei ser ut? Den der slangen derimot, trur eg at eg hadde klart meg uten. Men bra skrytebilde da:p

    SvarSlett
  2. Di e supermjuke! :) eg konne tenkt meg å tatt ein med meg him, men tror d konne blitt litt vanskeligt;)

    SvarSlett